Αντιμετώπιση προβλημάτων στην πύλη Saal Photo Portal

Αντιμετώπιση προβλημάτων στην πύλη Saal Photo Portal

Περιστασιακά μπορεί να αντιμετωπίσετε προβλήματα με το Photo Portal ή να λάβετε ένα μήνυμα σφάλματος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχουμε δημιουργήσει έναν οδηγό αντιμετώπισης προβλημάτων βήμα προς βήμα για να σας βοηθήσουμε να προσπαθήσετε να λύσετε το πρόβλημα. Αυτές οι οδηγίες θα σας καθοδηγήσουν στη διαδικασία εντοπισμού πιθανών δυσκολιών και εύρεσης κατάλληλων λύσεων.

Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εγγραφής στη γκαλερί δεν εστάλη

Ελέγξτε το ιστορικό των email σας για να δείτε αν το email εστάλη σωστά. Εδώ μπορείτε να δείτε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν σταλεί στους πελάτες σας χρησιμοποιώντας μια ροή εργασίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν το email εμφανίζεται στο ιστορικό email, παρακαλούμε ελέγξτε τα ακόλουθα σημεία με τον τελικό σας πελάτη:

  • Φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας: Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να μπλοκαριστούν ή να χαρακτηριστούν ως ανεπιθύμητα από φίλτρα στους διακομιστές αλληλογραφίας του αποστολέα ή του παραλήπτη. Θα πρέπει να ελεγχθεί εάν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει καταλήξει στο φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
  • Μη παραλήψιμα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενδέχεται να επιστραφούν εάν η διεύθυνση του παραλήπτη είναι λανθασμένη, το γραμματοκιβώτιό του είναι γεμάτο ή ο διακομιστής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δεν δέχεται μηνύματα. Ελέγξτε αν η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι σωστή.

Αν το email εμφανίζεται στο ιστορικό και έχετε ελέγξει τα παραπάνω σημεία, αλλά το email δεν έχει παραληφθεί, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών.

Εξακολουθείτε να έχετε προβλήματα;

Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας και δώστε τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Περιγράψτε τα βήματα που ακολουθήσατε μέχρι την εμφάνιση του μηνύματος σφάλματος. Αυτό θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε το πλαίσιο του προβλήματος.
  • Στείλτε μας ένα στιγμιότυπο οθόνης του προβλήματος που αντιμετωπίζετε.

Παρέχοντας αυτές τις πληροφορίες στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω της φόρμας που παρέχεται, θα μπορέσουμε να διερευνήσουμε καλύτερα το πρόβλημα και να σας παράσχουμε την απαραίτητη βοήθεια.

 

Η ρύθμιση της γλώσσας σας δεν ταιριάζει με τη γλώσσα αυτού του ιστότοπου. Παρακαλώ επιλέξτε:

Η ρύθμιση της γλώσσας σας δεν ταιριάζει με τη γλώσσα αυτού του ιστότοπου. Παρακαλώ επιλέξτε: