Αντιμετώπιση προβλημάτων στην πύλη Saal Photo Portal

Αντιμετώπιση προβλημάτων πύλης φωτογραφιών

Περιστασιακά, μπορεί να αντιμετωπίσετε προβλήματα κατά τη χρήση της Πύλης φωτογραφιών. Έχουμε συντάξει έναν λεπτομερή οδηγό αντιμετώπισης προβλημάτων για να σας βοηθήσουμε στην επίλυση αυτών των προβλημάτων. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να εντοπίσετε το πρόβλημα και να βρείτε την κατάλληλη λύση.

Για χρήσιμα σεμινάρια και άλλο περιεχόμενο της Photo Portal, μπορείτε να επισκεφθείτε το Κέντρο βοήθειας.

Δεν είναι δυνατή η σύνδεση

Μήνυμα σφάλματος: "Λανθασμένο e-mail ή κωδικός πρόσβασης"

Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε λογαριασμό. Εάν δεν είστε σίγουροι:

  1. Κάντε κλικ στο Δημιουργήστε το λογαριασμό σας
  2. Εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
  3. Εάν υπάρχει ήδη λογαριασμός, θα λάβετε μια ειδοποίηση.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισάγει σωστά το email και τον κωδικό πρόσβασής σας:

  1. Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν τυπογραφικά λάθη
  2. Ελέγξτε αν είναι ενεργοποιημένο το Caps Lock ή το Num Lock.
  3. Εάν αντιγράψατε και επικολλήσατε τα διαπιστευτήριά σας, δοκιμάστε να τα πληκτρολογήσετε χειροκίνητα.
  4. Αν το πρόβλημα παραμένει, κάντε κλικ στο Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας.
  5. Ακολουθήστε τις οδηγίες στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα λάβετε για να δημιουργήσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης.

Μήνυμα σφάλματος: "Δεν βρέθηκε λογαριασμός. Ίσως έχετε συνδεθεί σε λάθος πύλη"

Βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε στη σωστή πύλη/ιστοσελίδα όπου καταχωρήσατε το λογαριασμό σας. Εάν χρειάζεται, μεταβείτε στη σωστή πύλη και δοκιμάστε να συνδεθείτε ξανά.

Αν κατά λάθος εγγραφείτε σε λάθος πύλη και θέλετε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο email σε άλλη πύλη, συνδεθείτε πρώτα στη "λάθος" πύλη και διαγράψτε το λογαριασμό. Λάβετε υπόψη ότι αυτό θα διαγράψει μόνιμα όλα τα δεδομένα, έργα, γκαλερί κ.λπ. του λογαριασμού.

Μη λήψη κωδικού PIN ή ζήτημα που δεν περιγράφεται εδώ

Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να συνδεθείτε, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης για περαιτέρω βοήθεια.

Η διεύθυνση δεν αναγνωρίζεται κατά την προσπάθεια δημιουργίας λογαριασμού

Εάν η διεύθυνσή σας δεν αναγνωρίζεται, θα εμφανιστεί ένας διάλογος με τρεις επιλογές:

  • Επεξεργασία: Επιλέξτε αυτή την επιλογή για να διορθώσετε τυχόν λάθη στη διεύθυνση.
  • Χρήση προτεινόμενης διεύθυνσης: Εάν το σύστημα βρει μια εναλλακτική διεύθυνση ή μια διαφορετική μορφή, επιβεβαιώστε την επιλέγοντας "Χρήση προτεινόμενης διεύθυνσης".
  • Χρησιμοποιήστε τη διεύθυνση που καταχωρήσατε: Δεν είστε υποχρεωμένοι να αποδεχτείτε την προτεινόμενη διεύθυνση, μπορείτε να εξακολουθήσετε να χρησιμοποιείτε τη διεύθυνση που καταχωρήσατε.

Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, συνεχίστε με την επιλεγμένη διεύθυνση και θυμηθείτε ότι μπορείτε να την ενημερώσετε αργότερα.

Γενικά θέματα εμφάνισης και άλλα προβλήματα ρύθμισης

Εάν τα στοιχεία δεν εμφανίζονται σωστά ή δεν μπορούν να επιλεγούν, δοκιμάστε τα ακόλουθα:

  1. Χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα περιήγησης όπως το Chrome, το Edge ή το Safari. Εάν το πρόβλημα είναι συγκεκριμένο για το πρόγραμμα περιήγησης, ενημερώστε την υποστήριξη πελατών μας.
  2. Δοκιμάστε το πρόβλημα σε άλλο πρόγραμμα περιήγησης, συσκευή ή σύνδεση στο διαδίκτυο.
  3. Βεβαιωθείτε ότι το πρόγραμμα περιήγησης και το λειτουργικό σας σύστημα έχουν ενημερωθεί στην τελευταία επίσημη έκδοση. Αποφύγετε τη χρήση ξεπερασμένων ή beta εκδόσεων.
  4. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης, το λογισμικό τρίτων, τα πρόσθετα, τις επεκτάσεις, τους αποκλειστές αναδυόμενων παραθύρων ή διαφημίσεων κ.λπ. για να βεβαιωθείτε ότι δεν παρεμβάλλονται. Εάν είναι απαραίτητο, δοκιμάστε μια νέα εγκατάσταση ενός τυπικού προγράμματος περιήγησης. Επιτρέψτε τα cookies εάν σας ζητηθεί.
  5. Καθαρίστε την προσωρινή μνήμη/τα δεδομένα του προγράμματος περιήγησης (επιλέξτε "all time" ως χρονικό εύρος και όλες τις επιλογές εκτός από τους κωδικούς πρόσβασης/τις φόρμες αυτόματης συμπλήρωσης). Κλείστε το πρόγραμμα περιήγησης, επανεκκινήστε τη συσκευή σας και ελέγξτε ξανά.
  6. Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν γενικά προβλήματα σύνδεσης ή ταχύτητας στο διαδίκτυο και ότι το τείχος προστασίας/αντιϊός σας δεν παρεμβαίνει.

Το πρόβλημα θα πρέπει να επιλυθεί αφού περάσετε από αυτόν τον κατάλογο ελέγχου.

Ο σύνδεσμος της γκαλερί δεν λειτουργεί

Εάν ο σύνδεσμος της γκαλερί που θέλετε να μοιραστείτε δεν λειτουργεί:

  1. Επιβεβαιώστε ότι χρησιμοποιείτε τον σωστό σύνδεσμο κοινής χρήσης από το μενού Ρυθμίσεις κοινής χρήσης.
  2. Δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε την κοινή χρήση στο μενού Ρυθμίσεις κοινής χρήσης και, στη συνέχεια, να την ενεργοποιήσετε ξανά. Ελέγξτε αν το πρόβλημα έχει επιλυθεί.

Οι αλλαγές στη γκαλερί δεν εμφανίζονται αμέσως

Περιμένετε λίγο χρόνο, καθώς οι μεγάλες γκαλερί ή αυτές με εικόνες υψηλής ανάλυσης ενδέχεται να χρειαστούν αρκετά λεπτά για να επεξεργαστούν. Ο χρόνος επεξεργασίας ποικίλλει ανάλογα με πολλούς παράγοντες.

Η ροή εργασιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν αποστέλλεται τη σωστή στιγμή (καθυστέρηση ή δεν παραδόθηκε ποτέ)

  1. Ελέγξτε το ιστορικό των email σας για να δείτε πότε στάλθηκαν τα email.
  2. Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να προκύψουν καθυστερήσεις λόγω τεχνικών προβλημάτων, προβλημάτων δικτύου ή ρυθμίσεων της υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενδέχεται επίσης να μπλοκαριστούν από φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή να μετακινηθούν σε φακέλους προώθησης.
  3. Προσπαθήστε να ορίσετε την ώρα παράδοσης κατά τις συνήθεις εργάσιμες ώρες για να αποφύγετε καθυστερήσεις λόγω συντήρησης του συστήματος.
  4. Εάν οι αλλαγές σε μια ροή εργασίας δεν εφαρμόζονται σωστά, δημιουργήστε μια νέα ροή εργασίας αντί να επεξεργαστείτε την υπάρχουσα.

Εργασίες φωτογραφίας: Γκαλερί που δημοσιεύονται εσφαλμένα, ο σύνδεσμος προς τη γκαλερί δεν λειτουργεί, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν αποστέλλονται σωστά

  1. Ελέγξτε για τυχόν λανθασμένες ή αντικρουόμενες ημερομηνίες ή ρυθμίσεις: την ημερομηνία δημοσίευσης, την ημερομηνία φωτογράφησης, την ημερομηνία προώθησης, την ημερομηνία λήξης δημοσίευσης, την ημερομηνία παραστατικού και τις ημερομηνίες ροής εργασίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  2. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι ρυθμίσεις κοινής χρήσης και πώλησης είναι σωστές και ενεργοποιημένες.

Η τιμή που εμφανίζεται σε μια γκαλερί δεν είναι σωστή

  1. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις της γκαλερί σας για να βεβαιωθείτε ότι έχει επιλεγεί ο σωστός τιμοκατάλογος.
  2. Ελέγξτε τον τιμοκατάλογο για να επιβεβαιώσετε ότι η προσαύξηση έχει οριστεί σωστά για κάθε άρθρο. Εάν έχετε επιλέξει Ορισμός τιμής για κάθε προϊόν, βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει τη σωστή τιμή για κάθε είδος.
  3. Επανεξετάστε τυχόν επιλογές δωρεάν προσαύξησης ή λήψης που ενδέχεται να προκαλούν απόκλιση στην αναμενόμενη τιμή.
  4. Επιβεβαιώστε ότι τυχόν προωθητικές ενέργειες ή εκπτώσεις για τη γκαλερί έχουν εφαρμοστεί σωστά.

Το κουπόνι έχει δημιουργηθεί αλλά δεν λειτουργεί ή δεν εφαρμόζεται σωστά

Διαγράψτε το κουπόνι και δημιουργήστε ένα νέο για να επιλύσετε το πρόβλημα.

Συνδρομή Saal Prio: Η αποστολή δεν είναι δωρεάν για τους πελάτες

Βεβαιωθείτε ότι έχει επιτευχθεί το ελάχιστο ποσό παραγγελίας. Λάβετε υπόψη ότι το ελάχιστο ποσό υπολογίζεται μετά την αφαίρεση των εξόδων αποστολής, των προωθητικών ενεργειών, των εκπτώσεων και των κουπονιών.

Λήψεις αρχείων: η λήψη δεν λειτουργεί όταν κάνετε κλικ στο κουμπί στη γκαλερί

Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης και συσκευή για να ξεκινήσετε τη λήψη. Το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης/συσκευής που εμποδίζουν τη λήψη.

Λήψεις αρχείων: Δεν είστε σίγουροι πώς και από πού να κατεβάσετε τις εικόνες

  1. Μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας, ελέγξτε το email σας για επιβεβαίωση παραγγελίας, τιμολόγιο και ξεχωριστό email με το σύνδεσμο λήψης.
  2. Το email με το σύνδεσμο λήψης δεν έφτασε: στείλτε το ξανά στο Πωλήσεις → Διαχείριση παραγγελιών > ανοίξτε την παραγγελία και κάντε κλικ στο Επαναποστολή συνδέσμων λήψης στον πελάτη.
  3. Ελέγξτε όλους τους φακέλους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συμπεριλαμβανομένων των φακέλων Spam, Promotions ή Notifications.
  4. Εάν ο σύνδεσμος λήψης δεν ανοίγει, δοκιμάστε να αντιγράψετε τον σύνδεσμο (δεξί κλικ και αντιγραφή) και να τον επικολλήσετε σε ένα νέο παράθυρο/καρτέλα του προγράμματος περιήγησης. Αν αυτό δεν λειτουργήσει, ανοίξτε το email σε διαφορετική εφαρμογή/περιοδικό πρόγραμμα περιήγησης.

€0 παραγγελία στη Διαχείριση παραγγελιών

  1. Ελέγξτε τον τιμοκατάλογό σας για να ελέγξετε αν έχετε ορίσει μια παραγγελία δωρεάν λήψης. Μια "παραγγελία €0" θα δημιουργηθεί και θα εμφανιστεί στη λίστα παραγγελιών σας, ακόμη και αν δεν έχει πληρωθεί τίποτα.
  2. Ελέγξτε αν η παραγγελία είναι παραγγελία "Νέας παραγωγής" ή "Επαναποστολής συνδέσμου λήψης". Αυτές δημιουργούνται όταν ένας πελάτης αναφέρει ότι λείπει ή έχει υποστεί ζημιά ένα άρθρο ή δεν έλαβε έναν σύνδεσμο λήψης. Η αρχική παραγγελία έχει πληρωθεί, οπότε η νέα παραγγελία είναι €0. Αυτές οι παραγγελίες δεν επηρεάζουν τα κέρδη ή τους διακανονισμούς σας.

Οι δωρεάν άμεσες λήψεις δεν εμφανίζονται στη διαχείριση παραγγελιών

Οι δωρεάν άμεσες λήψεις δεν δημιουργούν παραγγελία στη Διαχείριση παραγγελιών σας. Οι πελάτες μπορούν να ξεκινήσουν τη λήψη κάνοντας κλικ στο κουμπί.

Αν θέλετε να παρακολουθείτε τις λήψεις, ορίστε ένα άρθρο στον τιμοκατάλογο (ακόμη και αν έχει οριστεί σε €0). Οι πελάτες θα πρέπει στη συνέχεια να κάνουν μια "παραγγελία €0" για να κατεβάσουν τις εικόνες.

Οι προτεινόμενες λύσεις δεν λειτουργούν / Το πρόβλημα δεν εξηγείται εδώ

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας. Για να μας βοηθήσετε να σας εξυπηρετήσουμε γρήγορα, συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες όταν επικοινωνείτε μαζί μας:

  • Τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του λογαριασμού σας στο Photo Portal (εάν είναι διαφορετική από αυτή που χρησιμοποιείτε για να επικοινωνήσετε μαζί μας).
  • Το όνομα της επηρεαζόμενης γκαλερί, του έργου, της εργασίας φωτογραφίας, της ροής εργασίας κ.λπ.
  • Εάν επηρεάζεται ένας σύνδεσμος κοινής χρήσης/μια σελίδα προφίλ, συμπεριλάβετε τον σύνδεσμο κοινής χρήσης/τον σύνδεσμο της σελίδας προφίλ.
  • Περιλαμβάνετε πάντα ένα στιγμιότυπο οθόνης πλήρους οθόνης που δείχνει το πρόβλημα. Αυτό βοηθά την τεχνική μας ομάδα να αξιολογήσει την κατάσταση πιο εύκολα.
  • Εάν επηρεάζεται ένας πελάτης ή μια παραγγελία, συμπεριλάβετε το όνομα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό παραγγελίας.

Σημαντικό: Μόλις αναφέρετε ένα πρόβλημα, μην κάνετε καμία αλλαγή στα επηρεαζόμενα τμήματα του λογαριασμού σας. Αυτό επιτρέπει στην τεχνική μας ομάδα να δει την ακριβή κατάσταση. Εάν πρέπει να δημοσιεύσετε ή να πουλήσετε κάτι άμεσα, δημιουργήστε μια νέα ή πρόσθετη γκαλερί, ενώ αφήστε την επηρεαζόμενη ως έχει μέχρι να ελεγχθεί.

 

Η ρύθμιση της γλώσσας σας δεν ταιριάζει με τη γλώσσα αυτού του ιστότοπου. Παρακαλώ επιλέξτε:

Η ρύθμιση της γλώσσας σας δεν ταιριάζει με τη γλώσσα αυτού του ιστότοπου. Παρακαλώ επιλέξτε: