Αντιμετώπιση προβλημάτων Webshop
Περιστασιακά, μπορεί να εμφανιστούν προβλήματα στο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο ή να εμφανιστεί ένα μήνυμα σφάλματος. Για τέτοιες περιπτώσεις, έχουμε δημιουργήσει έναν οδηγό αντιμετώπισης προβλημάτων βήμα προς βήμα, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσπαθήσετε να διορθώσετε το πρόβλημα.
Προβλήματα σύνδεσης στο Διαδίκτυο
Μια σταθερή, γρήγορη και συνεπής σύνδεση στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας. Εάν η σύνδεσή σας είναι ασταθής, μπορεί να προκύψουν διάφορα προβλήματα. Οι πιθανές αιτίες περιλαμβάνουν:
- Αδύναμο σήμα Wi-Fi λόγω απόστασης από το δρομολογητή ή παρεμβολών από άλλα ραδιοσήματα.
- Τεχνικά προβλήματα με το δρομολογητή ή την υπηρεσία διαδικτύου.
- Ασταθείς ή αργές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας στο διαδίκτυο. Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε Wi-Fi αντί για δεδομένα κινητής τηλεφωνίας.
- Αργά δημόσια ή δωρεάν δίκτυα (δίκτυα ξενοδοχείων, περιοχές με χαμηλό σήμα).
- Κατεστραμμένα ή χαμηλής ποιότητας καλώδια διαδικτύου.
Βεβαιωθείτε ότι η σύνδεσή σας είναι σταθερή και ισχυρή, καθώς το διαδικτυακό κατάστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει εκτός σύνδεσης.
Προβλήματα αργής απόκρισης ή εμφάνισης
Εάν το webshop αντιδρά αργά, κολλάει ή εμφανίζεται εσφαλμένα, δοκιμάστε τα παρακάτω βήματα:
- Αποθηκεύστε το έργο σας στο λογαριασμό σας.
- Καθαρίστε την προσωρινή μνήμη cache και τα cookies του προγράμματος περιήγησής σας.
- Ελέγξτε για ενημερώσεις λογισμικού για το πρόγραμμα περιήγησης και το λειτουργικό σας σύστημα.
- Κλείστε το πρόγραμμα περιήγησης και όλα τα προγράμματα και, στη συνέχεια, επανεκκινήστε τον υπολογιστή σας.
- Ελέγξτε για κακόβουλο λογισμικό και απενεργοποιήστε τυχόν επεκτάσεις του προγράμματος περιήγησης.
- Χρησιμοποιήστε ένα mainstream πρόγραμμα περιήγησης, όπως το Google Chrome, το Apple Safari, το Mozilla Firefox ή το Microsoft Edge.
Μετά την ολοκλήρωση αυτών των βημάτων, ελέγξτε αν το πρόβλημα επιμένει, δοκιμάζοντας ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή συσκευή.
Οι εικόνες/χαρακτηριστικά του ιστότοπου και του μενού δεν φορτώνονται ("Broken Images")
Οι "σπασμένες εικόνες" συνήθως υποδεικνύουν ότι ένα λογισμικό, ένα τείχος προστασίας ή ένας δρομολογητής μπλοκάρει ορισμένες συνδέσεις. Για την αντιμετώπιση προβλημάτων:
- Συνδεθείτε με διαφορετικές συσκευές στο ίδιο δίκτυο και δοκιμάστε άλλα δίκτυα (για παράδειγμα, δεδομένα κινητής τηλεφωνίας έναντι Wi-Fi).
- Εάν το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο σε μία συσκευή, επικεντρωθείτε στην αντιμετώπιση προβλημάτων αυτής της συσκευής.
- Εάν επηρεάζει όλες τις συσκευές στο ίδιο δίκτυο, αλλά όχι άλλες, μπορεί να πρόκειται για ρύθμιση του δρομολογητή, του παρόχου υπηρεσιών διαδικτύου ή του διαχειριστή δικτύου.
Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του τείχους προστασίας ή επικοινωνήστε με τον πάροχο υπηρεσιών διαδικτύου ή τον διαχειριστή δικτύου για βοήθεια.
Αδυναμία να προχωρήσετε σε πληρωμή ή ολοκλήρωση πληρωμής
Εάν δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε πληρωμή ή ολοκλήρωση πληρωμής επειδή το Πληρωμή τώρα ή Παραγγείλετε τώρα είναι ανενεργά, αυτό μπορεί να υποδεικνύει κάποιο πρόβλημα με τα αντικείμενα στο καλάθι σας ή με τις πληροφορίες που έχετε εισάγει. Ελέγξτε τα ακόλουθα: - Το καλάθι με τα προϊόντα που έχετε αγοράσει στο καλάθι σας:
- Βεβαιωθείτε ότι κανένα στοιχείο δεν εμφανίζει κόκκινες προειδοποιήσεις όπως "Project invalid" (Έργο άκυρο), "Review project" (Αναθεώρηση έργου) ή "No longer available" (Δεν είναι πλέον διαθέσιμο). Επεξεργαστείτε το έργο για να επιλύσετε αυτά τα ζητήματα.
- Βεβαιωθείτε ότι όλα τα δεδομένα που έχουν εισαχθεί (όνομα, διεύθυνση, email, κωδικός κουπονιού) είναι σωστά. Αφαιρέστε τυχόν περιττά κενά ή ειδικούς χαρακτήρες.
- Εάν το πεδίο του κωδικού παραστατικού είναι κόκκινο, διαγράψτε τον κωδικό και κάντε κλικ στο κουμπί Εξαργύρωση με το πεδίο κενό.
- Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση είναι σωστή, ειδικά αν το σύστημα δεν μπόρεσε να την επαληθεύσει. Χρησιμοποιήστε εναλλακτικές μορφές διεύθυνσης, αν χρειάζεται, ή χρησιμοποιήστε τη διεύθυνση που προτείνει το σύστημα. Προσθέστε τυχόν πρόσθετες πληροφορίες στο πεδίο Πρόσθετα στοιχεία διεύθυνσης πεδίο.
Τα ανεβασμένα αρχεία PDF δεν προσαρμόζονται σωστά στο εξώφυλλο/στις σελίδες του βιβλίου φωτογραφιών
Βεβαιωθείτε ότι τα αρχεία PDF σας αντιστοιχούν στα σωστά μεγέθη, όπως αυτά καθορίζονται στην Επαγγελματική Ζώνη. Χρησιμοποιήστε τα πρότυπα που παρέχονται και ελέγξτε δύο φορές ότι έχετε επιλέξει τις σωστές ιδιότητες του άρθρου, όπως το υλικό του εξωφύλλου και τον τύπο χαρτιού, που επηρεάζουν το μέγεθος του εξωφύλλου.
Εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα;
Εάν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, δοκιμάστε να αποκτήσετε πρόσβαση στο ηλεκτρονικό κατάστημα από διαφορετική συσκευή (φορητό υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο). Εάν το πρόβλημα δεν εμφανίζεται σε άλλη συσκευή, το πρόβλημα μπορεί να αφορά την αρχική σας συσκευή ή το πρόγραμμα περιήγησης. Θυμηθείτε, μπορείτε επίσης να κατεβάσετε το λογισμικό μας για υπολογιστές ως εναλλακτική λύση.
Εάν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας με τα ακόλουθα στοιχεία:
- Περιγραφή των βημάτων που οδήγησαν στο πρόβλημα ή στο μήνυμα σφάλματος.
- Στιγμιότυπα οθόνης πλήρους οθόνης ή ένα σύντομο βίντεο του προβλήματος.
- Το όνομα και την έκδοση του λειτουργικού σας συστήματος και του προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο.
Αυτές οι πληροφορίες θα μας βοηθήσουν να διερευνήσουμε και να επιλύσουμε το πρόβλημά σας πιο αποτελεσματικά. Σας ευχαριστούμε για την παροχή αυτών των στοιχείων.